Vyberte si tarif
a vyzkoušejte Document Manager na 14 dní zdarma

Jste živnostník nebo malá firma? A vystačíte si se 2 uživateli?
S tarifem Start můžete začít Document Manager používat zdarma.

Začít zdarma

Team

Úložiště pro
5 000 dokumentůMalá firma obvykle pořídí do 100 dokumentů měsíčně, tarif Team vám tak vydrží minimálně na několik let
Přijímání e-mailů, skenování, uživatelská oprávnění: prostě vše, co potřebujete pro vstup, oběh a archivaci dokumentů
průměrně
290 Kč
uživatelPlatí se za počet uživatelských míst, která si nastavíte; každé místo pak můžete obsadit právě jedním aktivním uživatelem
/ měsíc
2. uživatel zdarma

Business

Úložiště pro
50 000 dokumentůStřední firma obvykle pořídí kolem 1 000 dokumentů ročně, tarif Business vám tak vydrží minimálně na několik let
Totéž co Team
Navíc integrace na další systémy, stahování zpráv z datových schránek a další pokročilé funkce
průměrně
490 Kč
uživatelPlatí se za počet uživatelských míst, která si nastavíte; každé místo pak můžete obsadit právě jedním aktivním uživatelem
/ měsíc
2. uživatel zdarma

Enterprise

Neomezené úložiště
Totéž co Business
Navíc individuální přístup a řešení speciálních požadavků

Individuálně
detailní porovnání funkcí ↓

Podporujeme neziskovky

Vážíme si práce neziskových organizací a abychom je podpořili, nabízíme 50% slevu na standardní ceny tarifů Team a Business. Na pořád.

Pro bližší informace a potvrzení, že máte na slevu nárok, nás prosím kontaktujte.

Odstartujte s Document Managerem

Rozjíždíte své podnikání, rádi byste používali Document Manager, ale máte napjatý budget?

Ozvěte se nám, popište nám svůj podnikatelský příběh a my se podíváme, jestli někde nemáme schovanou speciální startupovou slevu.

Sleva je časově omezená a žádosti posuzujeme vždy individuálně.

Porovnání tarifů

StartTeamBusinessEnterprise
Uživatelémax. 2neomezeněneomezeněneomezeně
Úložištěmax. 500 dokumentůmax. 5 000 dokumentůmax. 50 000 dokumentůneomezené
Hlavní funkce
Nahrávání souborů👍👍👍👍
Přijímání e-mailů👍👍👍👍
Pravidla pro automatické třídění e-mailů👍👍
Skenování👍👍👍👍
Stahování zpráv z datových schránek👍👍
Vyhledávání v obsahu dokumentů (full-text)👍👍👍👍
Vlastní struktura skříní, poliček a šanonů👍👍👍👍
Spolupráce
Komentáře👍👍👍👍
E-mailové notifikace👍👍👍👍
Sdílení dokumentů👍👍👍👍
Zkratky pro rychlý přesun dokumentů mezi šanony👍👍👍
Data & zabezpečení
Vlastní pole (metadata) u dokumentů👍👍
Podrobná uživatelská oprávnění👍👍👍👍
Uživatelské skupiny👍👍👍👍
Dvoufázové ověření👍👍👍👍
Audit log👍👍👍👍
Možnost zálohování na vlastní zařízení ¹👍👍
Integrace
Export dokumentů do CSV👍👍
Možnost integrací na další služby👍👍
API👍👍
Vytvoření integrací na míru👍
Garance & podpora
Dostupnost služby95 %98 %99 %99 %
E-mailová podpora a chat👍👍👍👍
Telefonická podpora👍 ²👍 ²
Garance odezvy podpory do3 pracovních dnů2. pracovního dne4 hodin ²
Prioritní podpora👍
Implementace na míru👍👍

¹ Vyžaduje vlastní zařízení, např. NAS Synology
² V pracovní dny 9–17 hodin