Zbavte se papírů

Digitalizujte dokumenty s Document Managerem

Vyzkoušet
Pracovní stůl s monitorem a diářem

Digitalizace dokumentů

Document Manager vám pomůže s digitalizací faktur, účetních dokladů a obecně všech papírových dokumentů. Ke skenování dokumentů můžete využít naši vlastní skenovací aplikaci, která podporuje většinu efektivních skenerů. S jejich výběrem vám samozřejmě rádi poradíme. Zřidťe si svou digitální kancelář!

Document Manager
je cloudový systém pro správu dokumentů (DMS)

Digitalizuje firemní procesy, automatizuje účetnictví, pojme neomezené množství dokumentů. Přístupný bezpečně kdykoli a kdekoli.

Chci vědět víc

Výhody digitalizace dokumentů

Díky naší speciální skenovací aplikaci je možné skenovat dokumenty přímo do Document Manageru, který vám pomůže s jejich úpravou a zařazením. Ke každému dokumentu si navíc můžete poznamenat všechny informace, které by s ním jinak musely putovat na sponce nebo ve slídových deskách.

Méně papírů!

Digitální kancelář je přehledná, ekologická a bezpečná. Hlavní výhodou je úbytek přijatých papírů a nutnosti jejich skladování. Snižuje se ale i počet vytištěných papírů.

Jednodušší hledání

V digitálních dokumentech se vyhledává jednodušeji a rychleji než v papírových. Document Manager totiž provádí převod obrazu na text (OCR), takže můžete hledat přímo v obsahu dokumentů, ne jen podle hřbetů šanonů.

Vyšší bezpečenost

Největší důraz klademe na bezpečnost. Nehrozí vám, že dokumenty poškodí přírodní element nebo odcizí nepovolaná osoba. Díky uložení v cloudu, který je nenáročný na správu, navíc nepotřebujete žádného IT odborníka, který by spravoval vaše vlastní servery. Document Manager je tedy vhodný i pro menší firmy bez IT oddělení. Díky nízké technické náročnosti u nás neplatíte žádný implementační poplatek při pořízení služby.