Document Manager vám pomůže s digitalizací faktur, účetních dokladů a obecně všech papírových dokumentů. Ke skenování dokumentů můžete využít naši vlastní skenovací aplikaci, která podporuje většinu efektivních skenerů. S jejich výběrem vám samozřejmě rádi poradíme. Zřidťe si svou digitální kancelář!
Díky naší speciální skenovací aplikaci je možné skenovat dokumenty přímo do Document Manageru, který vám navíc pomůže s jejich úpravou a zařazením. Ke každému dokumentu si navíc můžete poznamenat všechny informace, které by s ním jinak musely putovat na sponce nebo ve slídových deskách.
Digitální kancelář je přehledná, ekologická a bezpečná. Hlavní výhodou je pochopitelně úbytek papírů a nutnosti jejich skladování. Snižuje se ale i počet vytištěných papírů.
V digitálních dokumentech se také vyhledává lépe než v těch papírových. Document Manager totiž provádí převod obrazu na text (OCR), takže můžete hledat přímo v jejich obsahu, ne jen podle hřbetů šanonů.
Největší důraz ovšem klademe na bezpečnost. Nehrozí vám, že dokumenty poškodí přírodní element nebo odcizí nepovolaná osoba. Díky uložení v cloudu, který je nenáročný na správu, nepotřebujete žádného IT odborníka, který by spravoval vaše vlastní servery. Document Manager je tedy vhodný i pro menší firmy bez IT oddělení.