Spolehlivá automatizace účetnictví

Online předání dokladů a umělá inteligence

Vyzkoušet
Pracovní stůl se dvěma monitory a kalkulačkou

Digitalizace a automatizace účetnictví

Document Manager je další krok směrem k automatizaci účetnictví. Zajistí efektivní předávání účetních dokladů s vašimi účetními. A pokud máte interní oddělení, ušetří vám mnoho času na přepisování dat z faktur.

Document Manager
je cloudový systém pro správu dokumentů (DMS)

Digitalizuje firemní procesy, automatizuje účetnictví, pojme neomezené množství dokumentů. Přístupný bezpečně kdykoli a kdekoli.

Chci vědět víc

Výhody automatizace účetnictví

Předpokladem automatizace je digitalizace účetnictví. Jinak řečeno, abyste mohli práci s účetními doklady automatizovat, musíte je nejdřív přeměnit na digitální data. S digitálními daty pak může bez lidského vkladu pracovat počítač. A člověk se tak může věnovat jiným úkolům.

Pokud se chcete dozvědět více o tom, jaké další výhody vám digitalizace přinese, podívejte se na naši stránku o digitalizaci dokumentů.

Efektivnější předání podkladů

Hlavní výhodou online účetnictví je, že je přístupné pověřeným osobám kdykoli a odkudkoli. Předání dokladů tak je zase o něco lehčí pro všechny. A je jedno, zda máte interní účetní oddělení, účetnictví outsourcujete nebo jste účetní firma. Stačí účetní doklady průběžně nahrávat do systému a druhé straně budou okamžitě k dispozici.

Vytěžování faktur a export dat

Vytěžování dat z faktur, známé také jako vyčítání dat či umělá inteligence v účetnictví (AI, Artificial intelligence), přemění papírové dokumenty-obrázky na data čitelná pro počítač. Pak už stačí jen provést export dat do účetního systému (Pohoda, Money S5, Helios Orange či Altus Vario). Document Manager se neomezuje jen na faktury, ale umí vyčítání účetních dokladů obecně. V praxi to znamená značné množství času ušetřeného na ručním přepisování různých druhů dokumentů. Nechte rutinu strojům!

Přehlednější proces

Na digitalizovaný dokument můžete navázat všechny podrobné informace, metadata, jako jsou údaje o zaúčtování, náklady a stav. Dokumenty v aplikaci a data v účetním systému jsou navíc trvale propojené, takže je můžete kdykoli vzájemně porovnat či zkontrolovat.